VPN

Cumu sbloccare un situ web in Google Chrome

Ogni volta chì inserite un indirizzu di un certu situ web o se cercate qualcosa in Google, ma l'errore denegatu si apre nantu à a vostra finestra. Calchì volta avete apertu un ligame è dopu una schermu rossu sangue cù un errore di malware apparisce nantu à u vostru screnu.

Chì ghjè u significatu di tali segni? Perchè ùn pudete micca apre stu situ? Hè dannusu per sè stessu è u vostru urdinatore ancu? Cumu un situ web pò esse dannusu à qualchissia? Cumu affetterà u vostru software di computer? Parechje dumande sorgenu in a vostra mente, ogni volta chì face stu tipu d'errore. Ci hè parechje ragioni per causà stu casu. Avà, avemu da discutiri i mutivi unu da unu è a suluzione dinù. Cusì, puderete apre u situ web bluccatu in Google Chrome.

Perchè i siti web sò bluccati in Google Chrome?

1. Ogni volta chì avete apertu un situ web in Google Chrome, è a schermu rossu appare cù l'errore di malware significa chì ci hè qualcosa di sbagliatu cù u cuntenutu in u situ web.
2. Sè vo site à vede un situ web spessu, ma di colpu si ferma di travaglià, hè forse per via di qualchì cuntenutu male chì hè ristrettu da Google.
3. Certi siti web anu un virus, è ogni volta chì navigate in quellu situ web, uttene un virus in u vostru sistema. Un virus pò dannà i vostri dati è a velocità di travagliu ancu. Questu hè unu di i mutivi per i siti bluccati in Google Chrome.
4. Google Chrome blucca i siti web, chì pensa chì hè dannusu à u vostru sistema è qualcunu pò marcianise u vostru sistema cù quellu situ web.
5. A volte Google Chrome blucca siti perchè forsi u vostru guvernu ùn vi permette micca di apre u situ web.
6. Certi siti web cuntenenu software maliziusi è scripts, chì facenu male à u vostru sistema è a persona chì hà fattu quellu situ web puderà entre in u vostru sistema.
7. Sempre chì avete apertu un situ web specificu per quale avete da ghjunghje à u limitu di età, se a vostra età ùn ghjunghje micca, u situ web hè statu bluccatu.

Modi per sbloccare siti web in Chrome

Avemu discututu i motivi per i siti web chì sò bluccati da Google Chrome, ma cumu pudete sbloccare un situ web in Google Chrome? Ebbè, quì sò qualchi cunsiglii o pudete dì passi chì vi aiuterà à sbloccà un situ web in Google Chrome facilmente.

Pudete sbloccare un situ web in Google Chrome cù l'aiutu di NordVPN. Ma chì hè NordVPN? NordVPN hè u fornitore di serviziu di rete privata virtuale, chì vi permetterà di accede à i siti web bluccati in u vostru Google Chrome. Funziona in Windows, macOS è Linux, appiicazioni mobili per Android, iOS è Android TV ancu.

Pruvate liberu

Cumu pudete sbloccare u situ web in Google Chrome cù NordVPN?

Avete da seguità i passi sottu per sbloccare siti web cù l'aiutu di NordVPN:
Passu 1. Download NordVPN è iscrive.
Step 2. Dopu à scaricà, stallà NordVPN nant'à u vostru urdinatore.
Step 3. Selezziunate i siti web o inserite l'indirizzu di quelli siti web specifichi in NordVPN, chì vulete apre.
Step 4. Dopu à entre in l 'indirizzu, aspittà per un tempu.
Passu 5. Una cunnessione hà da custruisce trà u situ web è NordVPN.
Step 6. Quandu una cunnessione hà da custruisce, allura vi sarà capaci di apre u situ bluccatu.

Altri trucchi di sbloccare siti web in Google Chrome

Avemu discututu cumu pudete sbloccare un situ web in Google Chrome cù NordVPN. Ci sò altri trucchi per accede à i siti web bluccati.

Utilizà u Metudu Proxy

Se u situ web hè bluccatu in u vostru Google Chrome per via di qualsiasi prublemi, allora ùn vi preoccupate micca, pudete aduprà u metudu proxy per apre u situ web bluccatu in u vostru sistema.

Centinaia di proxy sò dispunibuli gratuiti in Internet, ma cumu sbloccare siti web cù u proxy?
1. Prima, apre u situ proxy.
2. Andate falà, ci sarà una opzione di a casella URL.
3. Entre in u URL di u situ bluccatu è entre.
4. Quì si va, u vostru situ bluccatu hè prontu à aduprà.

Aduprate IP invece di l'URL

L'autorità chì bluccanu i siti web cunnosci l'URL solu qualchì volta, ma micca l'indirizzu IP. Pudete entre l'indirizzu IP di i siti bluccati invece di entre in l'URL chì hè bluccatu. By stu mètudu, vi ponu apre u situ bluccatu facirmenti.

Cambia Proxies

A volte, certi siti web aperti attraversu un situ proxy specificu è dopu pruvate d'utilizà siti proxy differenti per apre i siti bluccati in u vostru Google Chrome. Ùn ogni situ web bluccatu si apre cù i stessi proxy.

Aduprà Extensions

Sì i siti di e social media sò bluccati da a vostra istituzione, ufficiu o scola, cumu pudete sbloccare Netflix à a scola o sbloccare Youtube à a scola? Pudete installà estensioni Chrome, chì vi permette di apre i siti web ristretti in ogni locu.

Sustituisce u Servitore DNS

Pudete pruvà stu metudu di rimpiazzà u servitore DNS, cù quale puderete attraversà u bloccu. In generale, Google DNS & OpenDNS per accede à i siti bluccati aperti in Google Chrome.

Machine Wayback

Hè un serviziu interessante, in quale guardà tutti i dettagli di i siti web è e so variazioni in Internet. Pudete aduprà per accede à e variazioni di u situ web chì hè digià bluccatu in u vostru Google Chrome.

Sblocca i siti web da i paràmetri di Google Chrome

Certi siti web sò bluccati da l'amministratore in Google Chrome. Cumu sbloccare un situ web da l'amministratore? Pudete apre u situ web di sbloccare da u paràmetru di Google Chrome seguendu i passi datu.
1. Open Chrome Browser.
2. Cliccate nant'à i trè punti chì sò prisenti in u latu cima dritta di Google Chrome è un menù cumpariscerà.
3. Apertura paràmetri da u menù è in u menu, selezziunate paràmetri avanzati.
4. Selezziunà u sistema è apre i paràmetri di proxy.
5. Selezziunà cunnessione è dopu paràmetri LAN.
6. Unselect the automaticamente detect settings and select the proxy server setting.
7. Inserite l'indirizzu è u portu in i paràmetri di proxy.
8. Clicca OK, è tù sarè capaci di apre u situ bluccatu nant'à Google Chrome.
Pudete seguità qualsiasi di i passi sopra citati per sbloccà un situ web in u vostru Google Chrome.

À ciò chì hè utile questu post?

Cliccate nantu à una stella per votà!

Nota media / 5. Conti da vota:

Artìculi Related

Torna à u buttone di prima