Cunsiglii di spia

Cosa da fà se qualchissia hè intimidata da e social media

Internet è e social media sò diventati una di e forze più putenti in l'ultimi anni. Cù una multiplicità di viaghji per l'interazzione, tende à esse un aumentu di a facilità per quale a ghjente pò propagà l'odiu è l'intimidamentu nantu à tali viaghji. I media suciali hà assai vantaghji grandi, chì sò assai cunnisciuti, ma vene ancu cù qualchi sfide. Unu di i sfidi posti hè u bullying in e social media. Allora in questu articulu oghje, guardemu cumu pudemu prevene o piantà l'intimidamentu attraversu e social media.

Chì ghjè l'espressione di bullying in e social media ?

Per definizione, u cyberbullying hè l'usu di a tecnulugia di e social media per fastidiu, minaccia, mira, o pruvà à imbarazzà una altra persona o mira è dannu u so caratteru o percepzione in linea.

L'intimidamentu da e social media pò piglià parechje forme, cum'è l'inviu di messagi à e persone o minacce à a vita di una persona, testi aggressivi o rude, tweets, posti o missaghji. Puderà ancu arrubbari l'infurmazioni di u contu di una persona per publicà l'infurmazioni privati ​​sparghjendu nantu à i siti di e social media.

L'intimidamentu di e social media pò esse problematicu per parechje motivi:

  • L'anonimatu, a difficultà in traccia di tali bullying è ritratti dannusu, video, posti, o missaghji, è u fattu chì e persone chì perpetranu questi atti ùn anu micca bisognu di affruntà e vittime fisicamente per perpetuà l'atti.
  • Cyberbullying pò esse assai dannusu à l'adulescenti è l'adulescenti, postu chì pò purtà à l'ansietà, a depressione, a bassa autoestima, è ancu, in casi estremi, u suicidiu.

Pruvate liberu

Chì pudete fà s'è vo site intimidatu nantu à e social media?

Hè statu stabilitu chì l'intimidamentu nantu à e social media hè male è pò causà prublemi durabili. Allora chì pudete fà per quessa?

Ebbè, ci sò parechje cose da fà sè site un adulescente o un adulescente chì hè intimidatu nantu à e social media.

  • A prima cosa hè di dì à qualchissia. Dite à un adultu di fiducia hè spessu più faciule ch'è fattu, ma cum'è un adagiu dice: un prublema spartutu hè mezzu risoltu. Pudete esse imbarazzatu è assai riluttante à signalà un bully. Hè fattu ancu più difficiule quandu ùn cunnosci mancu l'identità di u bully di e social media. Hè, però, sempre sàviu di dì à un adultu di fiducia chì pò decide nantu à un cursu d'azzione per piglià.
  • Hè ancu cunsigliatu per alluntanassi da u situ web o app nantu à quale hè accadutu u bullying. Inoltre, ùn deve micca piglià decisioni frettu di risponde o trasmette video disturbanti, ritratti, posti o missaghji. Hè impurtante micca di risponde à un bully di e social media cù còllera, perchè pò causà più prublemi. Avete ancu astentu da sguassà l'evidenza di bullying, postu chì pò esse necessariu per aiutà à pruvà u vostru casu s'ellu ci hè.
  • U prossimu passu seria di signalà u bully. I siti web di e social media tendenu à piglià in seriu i casi di posti crudeli è significativi è anu un buttone per rapportà tali atti di bullying. L'amministratori di i siti di e social media decide allora u cursu di l'azzione, cum'è caccià u cuntenutu offensivu, bluccà u bully di accede à u vostru prufilu o impedisce à u bully di utilizà u situ web di e social media in tuttu. Pudete ancu sceglie di bluccà u bully nantu à e social media.
  • Infine, per precauzione, duvete sempre mantene e vostre imagine è video privati ​​​​sicure è luntanu da e persone chì puderanu abusà o caricate in linea.

Pruvate liberu

Chì duveranu fà i genitori se i so figlioli sò intimidati?

I zitelli chì sò ossessionati da e social media sò spessu u mira di l'intimidamentu di e social media, ma sò troppu ghjovani per trattà queste cose solu. Hè per quessa chì i genitori anu bisognu à piglià un rolu attivu per aiutà i so figlioli cù l'intimidamentu di e social media.

Ammettite chì l'intimidamentu di e social media esiste

U primu passu per piantà l'intimidamentu di e social media hè di capisce chì esiste ancu in u primu locu. Fate qualchì ricerca nantu à l'intimidamentu di e social media per preparà quandu i vostri figlioli anu bisognu di u vostru aiutu per trattà.

Siate attenti

Micca tutti i genitori ponu nutà i picculi cambiamenti di i so figlioli cum'è esse ritirati, preferite stà in una stanza sola, o ùn ponu alluntanassi da i so telefoni. Tutti questi cambiamenti ponu esse ligati à l'intimidamentu di e social media. I genitori anu da esse attenti à nutà questi cambiamenti per pudè piglià l'azzioni necessarii.

Monitorà i cunti suciale di i zitelli cù a tecnulugia muderna

Pò esse difficiule per i genitori per piglià a verità da i so figlioli, postu chì ponu esse minacciati di ùn dì à i genitori di u cumpurtamentu di bullying. Hè per quessa chì i genitori duveranu optà per a tecnulugia muderna. Utilizà a tecnulugia muderna cum'è mSpy, i genitori ponu monitorà e plataforme suciale 7 mainstream è riceve avvisi quandu u cuntenutu suspettu hè rilevatu nantu à elli. Ciò chì vale a pena nutà hè chì prutege ancu a privacy di i zitelli, è i genitori ponu verificà solu i missaghji chì cuntenenu infurmazioni esplicite. Questu rende l'usu di sta app più accettabile per i nostri figlioli.

Pruvate liberu

mspy facebook

Eccettu per a funzione sopra citata, mSpy furnisce ancu funziunalità chì ponu aiutà i genitori à risolve a maiò parte di e so preoccupazioni.

  • Rapportu d'attività: Avete mai dumandatu ciò chì i vostri figlioli facenu cù i so dispositi Android tuttu u ghjornu? Sta funziunalità vi mustrarà u rapportu attività cumpleta in un furmatu timeline cusì chì vi pò arrivare à cunnosce u vostru ziteddi 'telefonu usu di routine megliu.
  • Bloccà l'applicazioni indesiderate è stabilisce restrizioni di u tempu di u screnu: Apps cum'è e social media è ghjochi spessu occupanu a maiò parte di u tempu di i nostri figlioli. mSpy hà funzioni chì ponu bluccà app o stabilisce limiti di tempu tutale di u screnu per aiutà i genitori à gestisce l'usu di u dispositivu digitale di i so figlioli.
  • Crea un ambiente in linea sicuru: a navigazione in linea hè un bonu modu per amparà, ma pò ancu esse un locu induve i zitelli sò esposti à cuntenutu inappropriatu per età. mSpy hà dedicatu trè funziunalità à fà l 'ambienti nanu sicuru per i nostri figlioli: Web Filter, Storia Browser, è Safe Search.
  • Mantene i zitelli sicuri in a vita reale: Sempre dumandate induve sò i vostri figlioli? Pudete seguità a situazione in tempu reale, rivede a storia di a situazione precedente, è stabilisce geofences per riceve una notificazione quandu i vostri figlioli entranu o lascianu l'area di cunfigurazione usendu. mSpy.

mspy

Circa a mità di l'adulescenti sò stati vittimi di diversi tipi di bullying in un certu puntu di a so vita hè una tendenza inquietante chì deve esse ridutta. I genitori anu da amparà modi per mantene i so figlioli luntanu da l'intimidazione.

Sè scuprite chì u vostru zitellu hè intimidatu, hè impurtante di piglià in seriu è avvicinà cù prudenza, difinitivita è livellu di testa.

A prutezzione di i zitelli da a miriade di infurmazioni dannosi chì flotte in Internet è chì ponu esse diretti per mezu di e social media hè qualcosa chì deve esse fattu. Hè ancu impurtante di parlà à i zitelli nantu à u bullying nantu à e social media è e cunsequenze severi.

Altre cose impurtanti cum'è ùn sparte micca qualcosa di privatu per mezu di testu o messageria immediata, è mantene l'infurmazioni persunali sicuru è luntanu da i lochi induve puderia esse truvatu, deve esse ancu imbibed in i zitelli.

L'intimidamentu di e social media hè una minaccia chì hè ghjunta cù a nova era di cunnessione è infurmazione abbundanti. E so cunsequenze sò enormi è di larga scala. Hè per quessa hè impurtante di prutezzione di i zitelli da i bullies, induve si ponu truvà, sia in a scola sia in Internet. Se scopre chì u vostru zitellu hè un cyberbully o manda messagi inappropriati à i so cumpagni, hè impurtante ùn trascurallu. Siate u zitellu, è fate una discussione tranquilla nantu à e cunsequenze di tali azzioni. In tuttu, l'intimidamentu nantu à e social media hè un prublema chì deve esse affrontatu à tutti i costi per favurizà un ambiente sicuru per i zitelli per cresce è fiurisce.

Pruvate liberu

À ciò chì hè utile questu post?

Cliccate nantu à una stella per votà!

Nota media / 5. Conti da vota:

Artìculi Related

Torna à u buttone di prima